Dinsdag, opening school - Reisverslag uit Calcutta, India van Miriam Wijnen - WaarBenJij.nu Dinsdag, opening school - Reisverslag uit Calcutta, India van Miriam Wijnen - WaarBenJij.nu

Dinsdag, opening school

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

12 Januari 2016 | India, Calcutta

Dinsdag. Vandaag opening van de school. We vertrekken om 11 uur naar de school. Een hele belevenis want de school wordt geopend met middelen van Nederland. Vooral Ben en Jan hebben zich hiervoor ingezet. Ben is helaas overleden en daarom neemt Rieky het over. Nadat we daar kwamen en thee hadden gehad begon het officiële programma. Eerst werd een toespraak gehouden en erna werd de waterput en get beeld van Ben onthult. Daarna veel toespraken en dansjes van de volentares en de schoolkinderen. De school kreeg ook nog eens een mooi fotoboek over Nederland. Hebben wij allemaal onze namen in gezet. Verder was het leuk om te zien hoe alle kinderen erg lief bleven luisteren en kijken. Na afloop kreeg iedereen een lunchpakket. De kinderen vonden het leuk. Wij weer terug met de auto. Terug op de indoor zijn wij als groep gezamenlijk naar de stad gegaan en hebben lekker gegeten in een restaurant. Daarna ben ik weer onder begeleiding naar de metro gebracht en verder alleen gegaan. De metro was tjokvol. Na de metro met de tjoektjoek naar de indoor. Lekker gedoucht. Koffie gehad en nu slapen. Morgen om kwart voor zes loopt de wekker. Morgen een lange dag. Doeii tot horens vanuit Calkutta.

Tags: Calcutta, India, IMCN

Verslag uit: India, Calcutta

Terug naar Calkutta

Na een jaar ga ik weer terug naar Calkutta.

18 Januari 2016

Vrijdag

14 Januari 2016

Donderdag
Miriam

Ik ben 54 jaar, woon in Zuid Limburg. Ik werk als gespecialiseerd HBO Verpleegkundige in de wijk. Ik ben getrouwd met Peter en wij hebben 3 kinderen en schat van 1 kleindochter. Mijn hobby's zijn lezen wandelen ballonvaren lekker eten en verre reizen.

Actief sinds 26 Maart 2014